Etykiety

środa, 28 marca 2012

Wiosna

Na moim parapecie wiosna zagościła się już na całego :) Co chwile odkrywam jakieś nowe pędy czy przedłużenia starych. Największą niespodziankę zrobiła mi sadzonka Phal. equestris, którą osobiście wysadzałam z agaru w listopadzie 2010 roku. Od tamtego czasu pięknie podrosła a dzisiaj znalazłam na niej pęd :)! Na zdjęciu 3 sadzonki phal equestris posadzone razem. Tak wyglądają dzisiaj. Niestety pęd jest na razie zbyt mały by zrobić mu zdjęcie.
Phal. bellina również zrobiła mi niespodziankę i wypuściła kolenjny już (5) pęd. Mam nadzieję, że zacznie również przedłużać stare pędy:
I na koniec pierwsze tegoroczne kwitnienie Masdevallii. Na zdjęciu Masdevallia Mary Staal Orange

1 komentarz:

  1. A czym Ty dokarmiałaś equestrisy?! Te dwulatki są jak całkiem dorosłe. Niech Ci wszystkie naraz kwitną. Oj, to będzie piękny widok :-). Bellina też się wiosennie postarała, a masdevallia... jestem nimi zauroczona. Masz na parapecie prawdziwą wiosnę chociaż za oknem jeszcze chłodem ciągnie :-) Wesołych i obfitych kwitnień, co by oczy było czym cieszyć

    OdpowiedzUsuń